четвртак, 2. фебруар 2017.

Čokoladni brauni

Čokoladni brauni
Ne pravim često slatkiše, ali ovaj recept je tako dobar, da mu nećete odoleti, a našla sam ga kod Done Hej. Lako i brzo se pravi, a ukus je savršen. Uverite se i sami.

Čokoladni brauni
Sastojci:
200 gr crne čokolade, iseckane
250 gr putera, iseckanog
310 gr braon šećera (ili 200 grama običnog kristal šećera, ja sam toliko stavila, i sasvim je dovoljno i nije ni preslatko i neslatko :))
35 gr prosejanog kakaa
4 jaja
1 čep arome Vanila Dr. Oetker
185 gr prosejanog belog mekog brašna tip 500
1/4 čajne kašičice praška za pecivo

Čokoladni brauni
Priprema:
Rernu prethodno zagrejte na 160 stepeni. Stavite crnu čokoladu zajedno sa puterom koji je prethodno smekšao na sobnoj temperaturi u staklenu činiju i istopite na pari iznad šerpe sa ključalom vodom. Kada ste ih otopili, ostavite ih po strani da se malo prohlade.

U drugoj činiji umutite četiri jaja, zatim dodajte šećer i aromu vanile i nastavite da mutite dok ne dobijete finu masu. Nakon toga dodajte prohlađenu istopljenu čokoladu sa puterom i pomešajte špatulom. U posebnoj činiji prosejte brašno, kakao i prašak za pecivo i tu smesu dodajte umućenoj smesi. Opet špatulom dobro povežite sve sastojke i sipajte smesu u pravougaonu tepsiju veličine 20 cm u koju ste prethodno stavili papir za pečenje i pecite 50 do 55 minuta na 160 stepeni u zavisnosti od rerne (ja sam oko 55 minuta). Kolač izvadite iz rerne i tepsije na rešetku da se prohladi.

Služiti uz sladoled od vanile ili sa svežim malinama. Prijatno.

Čokoladni brauni






Нема коментара:

Постави коментар