уторак, 4. јул 2017.

Kolač sa malinama i kajsijama

Kolač sa malinama i kajsijama



Kolač sa malinama i kajsijama


Kolač sa malinama i kajsijama

Leto je, pa su pijace pune i prepune predivnog povrća i voća. Ja lično od voća obožavam maline i kajsije, a ovaj recept spaja ove dve predivne kiselo slatke voćke. Može da bude postan i mrsan, ja sam konkrento napravila posnu verziju koja je ispala zaista super, a mogu tek zamisliti kad budem pravila sa puterom, kako će tek ispasti. Nadam se da ćete uživati koliko sam i ja i moji ukućani. Pa da krenemo :)

Za ovaj recept je potrebno:
250 gr prosejanog brašna
200 gr putera (margarina ukoliko pravite posno)
5 kašika šećera,
2 vanil šećera (burbon vanila),
malo mleka (pola šoljice od crne kafe) (za posnu verziju, stavite vodu) da se testo ujednači,
pola praška za pecivo,
kajsije i maline,
šlag (može i sladoled od vanile)

Priprema:
U posudu sipati suve sastojke, odnosno brašno, šećer, vanil šećer, prašak za pecivo i promešati, zatim dodati mleko i rastopljen puter i sve to dobro umesiti. Od umešanog testa odvojiti 1/3 testa, a ostatak testa rastanjiti u okrugli podmazani pleh za pečenje tako da se formira ivica od testa.
Testo peći jedno desetak minuta na 200 stepeni. Izvaditi iz rerne staviti voće i preko voća narendati ili izmrviti onu grudvu testa koju ste stavili u frižider da se rashladi kako biste laške rendali.
Vratiti u rernu i peći još jedno desetak minuta. Služiti sa šlagom, slatkom pavlakom ili sladoledom od vanile. Prijatno!

Kolač sa malinama i kajsijama


Нема коментара:

Постави коментар