понедељак, 22. мај 2017.

Kolač sa malinama


Kolač sa malinama
 Proleće je tu, već duže vreme, a sa lepim vremenom stiže nam i voće. Za danas sam spremila lagani kolač sa malinama, a može da se napravi i sa drugim voćem, kao što su kajsije (isprobala, i odlično je, zapravo sve voće koje je malko kiselo, ide odlično u ovaj kolač). Pa da krenemo.

Za ovaj recept je potrebno:
4 jaja
9  kašika šećera
12 kašika mleka
2 kašike masti (ja sam stavila 100 grama putera, a originalno ide 12 kašika ulja)
1 vanilin šećer
1 prašak za pecivo
15 kašika brašna
250 gr malina (ili drugo voće po izboru i u količini koja vam odgovara)

Kolač od malina
 Priprema:
Zajedno izmiksati jaja, vanilu i šećer. Dodati mleko, ulje i brašno koje smo prethodno sjedinili sa praškom za pecivo. Izmiksati. Pola smese sipati u podmazan pleh (20 x 30 cm) i staviti da se zapeče na 220 °C oko 4 minuta. Izvaditi pleh i po testu rasporediti kajsije, a zatim oko kajsija sipati ostatak smese. Kolač vratiti u rernu i peći još 17-18 minuta na 200 °C Kada je kolač pečen, izvadite iz rerne i ostavite da se ohladi zatim ga isecite na parčad željene veličine i pospite šećerom u prahu.

Ja sam probala ovaj recept i sa kasijama, i rezultat je odličan. Slika ispod.

Kolač od malina
Kolač sa kasijama

Нема коментара:

Постави коментар