среда, 25. октобар 2017.

Namaz sa tunjevinom i kikirikijem

Namaz sa tunjevinom i kikirikijem

Vreme slava je počelo, a pošto ja slavim Svetu Petku koja je ove godine posna, krećemo sa serijalom posnih recepata posle pauze od više od mesec dana. Imala sam osećaj da će biti dobar, ali kad sam ga probala, stvarno sam se oduševila. Može da se koristi kao predjelo za slavu ili namaz za doručak. Šta se kome više dopada, odličan uz blago prepečen hleb, tost ili neke prazne kiflice. 

Namaz sa tunjevinom i kikirikijem


Za ovaj recept potrebno je:
2 konzerve tunjevine
150 gr samlevenog kikirikija (ja sam stavila slanog pečenog)
200 gr posnog majoneza (može i mrsnog kad nije post ili posna slava)
100 gr susama
6 kornišona
sok od pola limuna

Priprema:
Susam propržiti na blagoj vatri u tiganju. Kikiriki usitniti u avanu ili u secku i dodati, tunjevinu,  majonez, proprženi susam, sitno seckane kisele krastavčiće i sok od limuna. Sve promešati i služiti uz blago prepečen hleb, tost ili još bolje kiflice slane. Prijatno vam bilo i uživajte.

Namaz sa tunjevinom i kikirikijem



Нема коментара:

Постави коментар