уторак, 24. април 2018.

Kremasti namaz sa jajima i puterom

Kremasti namaz sa jajima i puterom

Ovaj recept sam pravila još kad sam bila dosta mala i obožavala sam ga, ali već duuugo ga nisam pravila, i totalno sam zaboravila na njega. Ali jutarnji sveš vazduh Vrmdže me je podsetio na ovaj predivan namaz koji možete koristiti kao namaz za doručak, ali i kao prilog uz pečene mlade krompiriće. Izuzetno je blag ukusom, ali opet tako prefinjen. Uverite se i sami.
Kremasti namaz sa jajima i puterom
Za ovaj recept, potrebno je (za oko 300 gr namaza):
50 gr putera
2 tvrdo kuvana jajeta
40 gr rendanog kačkavalja
2 kašike pavlake ili milerama
1 kašika seckanog lišća mladog luka (ili vlašca)
malo soli
Kremasti namaz sa jajima i puterom

Priprema:
Puter omekšati na sobnoj temperaturi i zatim ga viljuškom penasto umutiti. Zatim dodati žumanca koja ćete izgnječiti u puter i izrendano belance (izrendano na najsitnijem rendetu). Sve malo promešati pa dodati rendani sir, pavlaku i sitno iseckano lišće mladog luka ili vlašca. Posoliti i sve dobro promešati. Služiti za doručak uz hleb ili Lepinjice sa belim lukom koje sam napravila po receptu Maje Babić, ili ručak/večeru uz pečene mlade krompiriće. Prijatno!
Kremasti namaz sa jajima i puterom

Kremasti namaz sa jajima i puterom



Нема коментара:

Постави коментар