уторак, 28. март 2017.

Mafini bez brašna i šećera

Nastavljamo sa serijom gost kuvar. Ovoga puta za nas je kuvala Zorica Jovanović. Predstavila nam je recept koji koristi u svojoj anti kandida dijeti, te se nadam da će nekome od vas pomoći. Recept prenosim u celosti.

Za ovaj recept je potrebno:
2 jaja,
Pola kese ekstrata od surutke (ne smeta i ako više stavite jer surutka jedina daje slatkoću) ima je u zdravoj hrani,
150 gr oraha,
gr kokosa,
4 kašike kakaa
Pola kašičice sode bikarbone i
vode, koliko da bude zitko.

Priprema:
Umutiti belanca pa dodati žumanca. U to staviti surutku. Posebno sam spojila sve suve sastojke i dodala u jaja i surutku. Dodati vodu. Sipati u mafine i peći dvadesetak minuta, bar je u mojoj rerni tako. Nije baš da se donji deo mafina, bas dobro vadi, zbog surutke, ali ja ih ne spremam za goste, nego za mene. Posto sam na anti-kandida dijeti, ovo mi je odlicno. Oni koji baš vole slatko, nek ne prave. Za ovaj recept mi je dalo inspiraciju, hleb bez brasna! Znate ono, po 90 gr.oraha, susama, seme bundeve, suncokreta, lana.... E ja sam eksperimentisala i dobila ove mafine... Eksperimentišite i vi,malo maste i evo.


Нема коментара:

Постави коментар