среда, 29. март 2017.

Pržene papaline sa prelivom od belog luka, maslinovog ulja i limunovog soka


Pržene papaline sa prelivom i salatom
Dok sam jela ovo jelo, pomislila sam, najbolja jela su ona koja su jednostavna. I zaista je tako, potpuno sam uživala. Jelo se lako pravi, lagano je, hrono je, posno je. Šta ćete više :).

Za ovo jelo je potrebno:
1 kg papalina
5 kašika brašna
2 kašike kukuruznog mekog brašna
so
ulje za prženje (po mogućstvu od koštice grožđa)

Za preliv:
2 do 3 čena belog luka (sitno iseckanog)
pola vezice peršunovog lista
2 kašike maslinovog ulja
sok od limuna (po želji, po meni što više to bolje)

Papaline odmrznite i dobro ih prosušite. Kada su suve, uvaljajte u mešavinu brašna i soli i pržite na ulju. Kažu da je ako se prži na masti, još hrskavije. Nisam probala, ali sam sigurna da je tako. Gotove papaline služiti sa prelivog od belog luka, maslinovog ulja i limunovog soka i salatom od krastavaca, čeri paradajza i mladog luka.
Prijatno i uživajte, kao što sam i ja!


Pržene papaline sa prelivom i salatom


Нема коментара:

Постави коментар