понедељак, 20. новембар 2017.

Ćuretina sa mlincima na moj način

Ćuretina sa mlincima na moj način
Moj dragi i ja dosta često pravimo ovo jelo i baš ga volimo. Jeste, nije baš da je lagano, kalorično je, ali je preukusno i prija u ovo doba godine kada je hladno. S obzirom da postoje razne varijacije kako može da se napravi, svaki put nam ispadne nešto drugačije. Ali mi se čini da je ovaj put ispalo najbolje do sada pa odlučih da ovako pripremljen recept podelim sa vama jer je odličan. Skoro da je ispalo kao lazanja, i baš mi se to i dopalo.

Ćuretina sa mlincima na moj način
Za ovo jelo potrebno je:
600 gr ćurećeg filea
pakovanje mlinaca 
pileća supa ili supa od pola kocke za supu kokošije (oko pola litre)
500 ml neutralne pavlake
2 čaše milerama ili kisele pavlake
250 gr rendanog edamera
kesica rendanog parmezana
so, biber, vegeta
maslinovo ulje

Ćuretina sa mlincima na moj način
Priprema:
Ćureći file iseći na šnicle, posoliti, pobiberiti i peći na zagrejanom maslinovom ulju od komine. Peći dok sa obe strane ne porumeni i skinuti sa ringle. U međuvremenu mlince preliti toplom supom i ostaviti da omeškaju u celini. Tiganj u kom su pekao ćureći file zagrejati, dodati malo ulja i supu u kom su bili mlinci, kao i višak tečnosti od pećenog ćurećeg fila, zatim neutralna i kisela pavlaka, odnosno mileram i dodati i začiniti sa solju, biberom i pola kašičice vegete. Neka se umak sjedini. Uzmemo tepsiju, malo nauljimo i poređamo na dno pola mlinaca, zatim na mlince poređamo ćuretinu da prekrije celu površinu. Premažemo četkicom sa malo sosa. Zatim poređamo drugi red mlinaca i prelijemo gotovim prelivom i pokrijemo folijom. Pećniću zagrejemo na 180 C i stavimo da se peče oko 30 minuta. Izvadimo iz rerne, stavimo smesu izrendanog edamera i parmezana i vratimo poklopljeno folijom još 15 do 20 minuta. Nakon toga, skinemo foliju i povećamo temperaturu na 190 do 200 C i pečemo još 10tak minuta dok se ne napravi fina zlatno žuta korica. Izvadimo i služimo uz asjberg ili zelenu salatu. 

Ćuretina sa mlincima na moj način


Нема коментара:

Постави коментар