среда, 15. новембар 2017.

Sočni svinjski file iz rerne

Sočni svinjski file iz rerne

Idu hladni dani, pa samim tim je naša ishrana "jača". Pošto obožavam da istražujem i pravim uvek nešto novo, odem ja tako do prodavnice, i pogled mi se zaustavi na fileu i to svinjskom. Nemam običaj da previše jedem svinjetinu, ali reko, hajde da probamo malo da se igramo i sa ovim mesom. I tako, gledah, tražiš po mojim kuvarima (ponosna vlasnica predivnih papirnih izdanja) i nađoh ovaj brzi recept koji ne traži puno vremena za pripremu, a možemo da kažemo da je i hrono. Pa da krenemo.


Sočni svinjski file iz rerne

Sastojci: (2 do 3 osobe, u zavisnosti koliko su gladne :)):
2 manja svinjska filea
so, biber,
mediteranska mešavina začina + origano sušeni (po kašičica ili više za svaki file)
beli luk (1 glavica, očišćeni čenovi)
maslinovo ulje, folija

Priprema:
Svaki file staviti na foliju, posoliti, pobiberiti i premazati sa malo maslinovog ulja i posuti mešavinom začina. Na meso staviti očišćene na pola iseckane čenove belog luka i uviti ga u rolne da tečnost ne curi. Staviti i rernu i peći oko 30 do 40 minuta na 180 C, a zatim otvoriti foliju da meso može malo da se zapeče na 220 C (oko 5 minuta). Meso izvaditi i služiti uz salatu po želji. Meso bude zaista sočno i aromatično, a miris mediterana se širi po kući. Uživajte i prijatno do idućeg posta.

Napomena: Služti uz neku neutralnu salatu, kao što je zelena, ajsberg ili kupus ili sa kuvanim povrćem, kao što sam ja.


Sočni svinjski file iz rerne

Нема коментара:

Постави коментар