среда, 26. април 2017.

Puslice sa kokosom (iliti Rafaelo puslice)

Puslice sa kokosom (iliti Rafalelo puslice)
Drage moje, dragi moji evo konačno da napravim i ja nešto slatko. Naiđoh u mojoj kolekciji kuvara jedan lagan i zanimljiv i nadasve ukusan recept - puslice sa kokosom se zove, mada meni više liči na Rafaelo, da sam ubacila proprženi lešnik, bilo bi identično. Pa da krenemo sa pravljenjem.

Za ovaj recept je potrebno:
4 belanceta
150 gr šećera (ja sam stavila 125 grama i sasvim je dovoljno, ne treba da bude preslatko)
80 grama svežeg sira
1 kašika soka od limuna
200 gr kokosovog brašna
nekoliko kapi ekstrakta badema (Dr. Oetker pravi, ima u Mađarskoj da se nabavi)

Priprema:
Umutiti belanca u čvrst sneg, zatim dodati šećer u prahu i mutiti bez prestanka još nekoliko minuta. U međuvremenu pomešati sir sa ekstraktom badema i sokom od limuna, pa umešati u umućena belanca, muteći mikserom. Mutiti još nekoliko minuta. Zatim dodati kokosovo brašno i mešati drvenom varjačom ili špatulom dok se ne ne dobije ujednačena smesa. Praviti kuglice i stavljati ih na pleh na koji ste stavili papir za pečenje. Peći u rerni na 200 C otprilike 15 do 20 minuta, odosno dok ne dobiju lepu zlatnu boju. Prijatno!


Puslice sa kokosom (iliti Rafalelo puslice)

Puslice sa kokosom (iliti Rafalelo puslice)

Нема коментара:

Постави коментар