субота, 7. новембар 2020.

Zdrave ćureće pljeskavice

Zdrave ćureće pljeskavice


Ovaj recept sam isprobala u okviru igre #zajedničkiobrok koju igramo subotom, a u organizaciji naše Nataše i bloga www.pecatzivota.com. Svaki put je neko nov domaćin koji bira slatki i slani recept koji će se praviti. Ja sam za ovu subotu izabrala zdrave pljeskavice, a napravila sam i par izmena, jer su inicijalno bile od piletine, koju nekonzumiram previše, a ja sam napravila od ćuretine, dodala sir sa plavim plesnima i sveže seckan peršun. Ispale su odlično, a ono što je bitno jeste da se ne peku u ulju već u rerni, tako da su baš zdrave. A evo i recepta...

Zdrave ćureće pljeskavice


Sastojci:
200 gr ćurećeg mlevenog belog mesa
1 jaje
1 manja tikvica, izrendana i oceđena od vode
1 šargarepa, izrendana
75 gr kačkavalja
75 gr sira sa plavim plesnima ili sa plemenitim plesnima
3 kašike brašna
3 kašike griza
1/2 kašičice soli
1/2 kašičice vegete
malo bibera
malo maslinovog ulja od komine

Zdrave ćureće pljeskavice


Priprema:
Belo ćureće meso samleti ili ako nemate mašinu za mlevenje mesa, uradite to u blenderu ili čoperu.
Dodati mu jaje, izrendanu i od vode oceđenu tikvicu, šargarepu, izrendan sir, brašno, griz, so, vegetu i biber.
Sve dobro izmešati i dlanovima oblikovati pljeskavice. Možete oblikovati manje ili veće, već po želji i nameni.
Ređajte ih na tepsiju na koju ste prethodno stavili pek papir i premazali četkicom sa maslinovim uljem.
Premažite ih četkicom sa malo maslinovog ulja od komine i pecute u prethodno zagejanoj pećnici na 180 C oko 30 do 40 minuta, odnosno dok ne porumene.
Izvadite ih i služite uz neku blagu salatu i pomfrit. Prijatno!

Savet više: Ove pljeskavice možete služiti i kao burgere sa sa pecivom za burgere, koje ćete premazati sam malo majoneza i pavlake sa donje i kečapa sa gornje strane i zelenom salatom, malo kiselih krastavaca, kolutova luka.

 

Zdrave ćureće pljeskavice





Нема коментара:

Постави коментар