понедељак, 25. јул 2022.

Namaz od rikote i cvekle


Namaz od rikote i cvekle

Namaz od rikote i cvekle

Nije me bilo neko vreme u online svetu, bar ne što se tiče bloga i instagram profila. Menjao se posao i neke druge stvari su se istvremeno radile, pa nisam imala vremena da se posvetim i objavljivanju recepata, iako sam sve uredno slikala i pravila nove i zanimljive recepte. Pa pošto sam sve te važne stvari uradila, vreme je da se polako vratim blogu i kuvanju. A kad je ovako toplo, ja se uvek opredelim za neke brze i osvežavajuće recepte i poslastice. Za ovaj put sam delim sa vama jedan preukusan recept za namaz od rikote (može i fete) i cvekle. Veoma se brzo i lako sprema, jedina stvar koju malo duže traje što se pripreme tiče jeste kuvanje i hlađenje cvekle. Sastojci i priprema se nalaze u tekstu ispod.

Pored ovog, mogu vam se dopasti sledeći recepti idealni za ove vrele, letnje dane:


Namaz od rikote i cvekle

Sastojci:
200 gr rikote (ili fete ili mladog kozijeg sira)
2 srednje velike cvekle (kuvane i iseckane na kockice)
1/2 kafene kašičice origana
2 supene kašike maslinovog ulja
1 supena kašika balzamika
2 supene kašike soka od limuna
so i biber po ukusu

Namaz od rikote i cvekle

Priprema:
Sve sastojke staviti u secka i sve dobro izblendirati dok ne dobijte finu masu. Služiti uz prepečen ili tost hleb ili tortilje i svež paradajz. Prijatno!

Napomena: Ovaj namaz možete kombinovati uz još neke druge i napraviti pravu gozbu za svoje goste.

Namaz od rikote i cvekle

Нема коментара:

Постави коментар