понедељак, 29. јануар 2018.

Pogačice sa sirom, maslinama i bosiljkom

Pogačice sa sirom, maslinama i bosiljkom 
Doručak, hm... mnogi ga izbegavaju iz ovog ili onog razloga. Ja nikada, naučili su me moji da je "prvo fruštuk, ondak na put" najbolje i najzdravije za nas. E pa s obzirom da ne volim monotonost, i obožavam da isprobavam uvek nešto novo, evo jedog recepta u kom ćete sigurna sam, uživati.

Za ovaj recept, potrebno je (za 4 komada ili dve osobe):
75 gr prosejanog brašna
1/4 kašičice
50 gr finog kukuruznog brašna
35 gr izrendanog kačkavalja
1 kašika crnih seckanih maslina
1 supena kašičica bosiljka
1 jaje
150 ml mleka
1 supena kašika maslinovog ulja
puter, tvrdi koziji sir kao prilog

Priprema:
Sve suve sastojke (brašno, so, kukuruzno brašno) pomešajte sa izrendanim tvrdim sirom (ostavite malo za posipanje). Dodajte bosiljak i seckane masline. U drugoj posudi, umutite blago jaje i dodajte mleko i ulje i sve opet blago umutite. "Mokre" sastojke dodatje suvima i mešajte dok se masa ne sjedini. Gotovu smesu sipati u modlu za mafine. Ja sam ih u stavila u modle u obliku srca, pa eto ideje za doručak za dan zaljubljenih :), i na kraju posuti preostalim izrendanim kačkavaljem.
Pecite u prethodno zagrejanoj rerni na 180 C između 20 i 25 minuta, odnosno dok ne narastu i malo porumene. Odlično idu uz puter (Imlekov Puter za mazanje - slani) i tvrdi koziji sir i kulen.
Naravno, sastojke možete menjati po želji, na primer umesto maslina možete staviti orahe, takođe i sir može biti mladi, feta itd..
Pogačice sa sirom, maslinama i bosiljkom

Pogačice sa sirom, maslinama i bosiljkom


Нема коментара:

Постави коментар