уторак, 23. јануар 2018.

Faširane šnicle na moj način

Faširane šnicle na moj način

Faširane šnicle često pravim kad nemam vremena, a podsećaju me i na detinjstvo jer je ovo jelo bilo i sada je obavezno na mojoj trpezi. Može da se pravi na razne načine i da se puni sa raznim vrstama sireva. Pa evo mog klasičnog za početak, a u nekim od narednih ću sa vama podeliti i ostale zanimljive recepte na ovu temu.
A pored ovog, možda će vam se dopasti i:
Faširane šnicle na moj način

Sastojci:
400 grama mlevenog junećeg (ili mešanog junećeg i svinjskog) mesa
2 do 3 parčeta belog hleba bez korice (ili prezle kao zamena)
1 jaje
malo mleka
pola vezice svežeg peršuna, sitno seckanog
2 do 3 čena belog luka (ili mleveni u prahu beli luk)
so, biber ili vegeta
ulje od komine masline za prženje

Faširane šnicle na moj način


Priprema:
Meso stavite u činiju, dodajte mu jedno celo jaje, iseckani peršun, hleb koji ste prethodno stavili u mlako mleko da omekša i koji ste iscedili od viška tečnosti, iseckani beli luk, i začine. Smesu izmesite rukom i oblikujte u ćuftice. Ćuftice uvaljajte u hlebne mrvice i pecite na blagoj vatri na malo ulja od komine grožđa. Kada su gotove ređajte ih na ubrus da upije višak masnoće i služite sa salatom po želji, a može i pire krompirom. Prijatno vam želim!

Savet: Da biste imali ćuftice iste veličine uzmite kašiku za vađenje sladoleda i njom vadite istu količinu mesa. 

Faširane šnicle na moj način





Нема коментара:

Постави коментар