субота, 1. август 2020.

Kupina limun torta

Ova fina kupina limun kokos torta je pravo otkrovenje za mene. Ne peče se, veganska je i u ove letnje dane je baš osvežavajuća i lagana. Do recepta sam došla opet igrajući slatki izazov u organizaciji pecatzivota.com i 12 kruga zadataka i poželela sam da ga uvrstim i na moj blog, jer je ovaj blog za mene zbirka omiljenih recepata kojima se uvek vraćam...
Moram reći da jeste malo zahtevna što se tiče sastojaka, i postavljanja slojeva, ali kad je jednom napravite i ostavite preko noći da se dobro smrzne, sutra dan kad je odmrznete biće fantastična i spremna za konzumiranje.
Ukoliko nemate kalup veličice 18 cm, ili ne želite da pravite veću tortu, slobodno napravite od 2/3 sastojaka smesu za kalup manje veličine, ili ako hoćete da pravite veću, srazmerno povećajte meru.
Pa krenimo..

Sastojci:
Za koricu:
150 gr miksa orašastih plodova
120 gr otokošćenih urmi

Limun sloj:
150 gr sirovog indijskor oraha
100 ml limunovog soka
30 gr korice limuna
1/3 kašičice kurkume
120 gr meda
30 gr kokosovog ulja
1 kašičica arome vanile

Kupina sloj:
150 gr sirovog indijskog oraha
1 kašičica arome vanile
30 gr kokosovog ulja
90 gr meda
180 gr kupina

Kokos sloj:
100 gr sirovog indijskog oraha
25 gr kokosovog ulja
15 gr meda
20 gr kokosovog brašna za kolače
100 gr kokosovog ili nekog drugog mleka (ja sam koristila bademovo mleko)
1 kašičica ekstrakta vanile

Priprema:
Indijske orahe za svaki sloj posebno izmeriti i u posebnim činijama ih ostaviti potopljene nekoliko sati u vodi. Pre korišćenja ih isprati vodom i ocediti.
Korica: Orašaste plodove u secku ili multipraktiku usitniti ali ne previše, pa dodati urme. Smesa treba da je lepljiva, da se može utisnuti u kalup. Prečnik kalupa je 18 cm.
Svaki fil se pravi tako što se svi sastojci ubace u blender i izblendaju do teksture fila.
Na koricu koja je utisnuta u kalup naneti prvi fil, zatim tortu staviti na kratko u  zamrzivač da se fil stegne. Za preostala dva fila ponoviti postupak. Staviti opet u zamrzivač tortu da dobro odstoji, kako bi se kad se odmrzne lakše sekla i konzumirala.
Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар