уторак, 1. март 2022.

Brze pogačice sa čvarcima (ljutim)

Brze pogačice sa čvarcima (ljutim)

Do ovog recepta sam došla jer sam baš tragala za nekim brzim receptom jer su mi se jele pogačice, a htela sam da se preterano ne mučim što se tiče vremena. I tako naiđoh na sjajan brzi recept  za pogačice sa čvarcima kod Maje Babić i njenog sajta Provereni recepti. Recept zaista ne traži puno vremena, jer gotove su za sat vremena, a ni sastojaka, a ja sam ga malo izmenila i napravila sa Bibli ljutim čvarcima, fenomenalne su, a nisu mnogo ljuti, već bih pre rekla pikantni.

Pored ovoga, možda vam se dopadne i...

Brze pogačice sa čvarcima (ljutim)


Sastojci:
250 gr brašna
125 gr sitnih čvaraka ili sitno seckanih
1 jaje
1/4 kocke kvasca
1/2 kašičice šećera
125 ml mleka
60 gr masti
1/2  kašičice soli
malo bibera

Za premazivanje:
1 žumance
1 kašičica mleka

Brze pogačice sa čvarcima (ljutim)

Priprema:
Zagrejati mleko i dodati kvasac i malo brašna, promešati i ostaviti da se digne. U posudu sipati prosejano brašno, so, malo bibera, razmućen kvacac, jaje i mast. Sve izmešati, prvo varjačnom, a zatim rukom. Dobićete čvrsto i masno testo koje je lepo za radi i koje se ne lepi. Umešati čvarke i mesiti još malo. Pokriti posudu krpom i ostaviti testo da odstoji, oko 15 minuta, a može i duže. Rernu zagrejte na 200 C, a testo izvadite iz posude i razvaljajte oklagijom na debljinu oko 1,5 cm i okruglom modlom vadite pogačice prečnika oko 5 cm. Žumance razmutite sa malo mleka, pa četkicom premažite svaku pogačicu. Pecite oko 25 do 30 minuta, odnosno dok ne postanu zlatno braon. Kada su gotove, izvadite ih i prohladite i služite. Zaista su sjajne.

Prijatno!

P.S. Umesto ljutih, slobodno možete koristiti obične. Sada ima da se kupe i sitni, iste marke.
  

Brze pogačice sa čvarcima (ljutim)


Нема коментара:

Постави коментар