недеља, 18. април 2021.

Trouglići od kora sa čvarcima

Trouglići od kora sa čvarcima 


Već sam u prethodnom receptu pisala o pozitivnim stranama masti i čvaraka, i zašto ih treba jesti, te nastavaljam sa receptima sa čvarcima. U prošlom sam pravila Pikantni namaz od čvaraka, sa ljutim čvarcima, odličan je, a otkako su se pojavili na tržištu, njih stalno kupujemo. E, pošto volim da pravim pogačice sa čvarcima, sitni čvarci su esencijalni za ovaj recept. I otkrila sam da kompanija Bibli u svojoj ponudi ima sitne domaće čvarke. Mnogo sam se obradovala kad sam ih ugledala, jer sad više ne moram da se bakćem sa mlevenjem čvaraka. Kao prvo štede vreme, a kao drugo, neće biti onako gnjeckavi, već fini hrskavi, pa još sitni, extra sa recepte poput ovog. 

A za ovaj put sam spremila trougliće od kora sa čvarcima, rikota sirom i sremušem. Kakav trio, kakva kombinacija. Fil se umuti za 5 minuta, jedino što traži vreme jeste da se naprave ovi trouglići, ali ako ne želite, možete urolati pitu, onda ćete samo morati da promenite količinu fila u odnosu na količinu pita. Ova količina je za 12 manjih trouglića, što je mislim dovoljno za oko 2 pite. Ja lično više volim da pravim trougliće jer imaju više fila i onako, manji su zalogaji, a i mogu da pravim koliko mi treba da budu sveži. 

Trouglići od kora sa čvarcima 

Za još recepata sa čvarcima i mašću, pogledajte linkove ispod:

A za još slanih i slatkih, mrsnih i posnih recepata sa trouglićima od kora pogledajte:
Trouglići od kora sa čvarcima 

Sastojci (za 12 trouglića):
6 kora
1 jaje
3 do 4 kašike putera ili masti
180 gr rikota sira
80 gr sitnih čvaraka Bibli
20 gr sremuša
1 kafena kašićica soli
biber



Priprema:
U manjoj posudi umutit jedno jaje, dodati rikota sir, sitne čvarke i sitno iseckan sremuš, so i biber, i sve dobro izmešati.
Spojiti dve kore i iseći trakice visine oko 7 cm. Od jedne kore dobićete oko 5 trakica. Svaku trakicu premazati četkicom sa otopljenom mašću, zatim spojiti dve. U uglu trakice staviti po 1 ravnu supenu kašiku fila, a zatim pravite trougliće tako što ćete donji desnu ugao trakice presaviti dijagonalno ulevo. Zatim donji levi ugao presavite na gore da biste opet napravili trouglić i tako dok ne dođete do kraja. Kraj kore zalepite sa puterom za trouglić i ređajte u tepsiju na koju ste prethodno stavili pek papir. Kada ste napravili sve trougliće, još jednom ih od gore premažite sa puterom i stavite u prethodno zagrejanu pećnicu na 200 C i pecite oko 12 fo 15 minuta, odnosno dok ne dobiju blago rumenu boju.
Izvadite, malo ohladite i služite. 
Recept je nastao u saradnji sa kompanijom Bibli

Savet: Ukoliko nemate sremuš, slobodno uzmite spanać, a ako nemate rikotu, možete koristiti i fetu ili neki drugi sveži sir.

Napomena: Tanjiri su mojih ruku delo, uskoro više o njima... :)

Trouglići od kora sa čvarcima 

Нема коментара:

Постави коментар