уторак, 8. децембар 2020.

Vegan burgeri od carske mešavine

Vegan burgeri od carske mešavine

Kad je post i kad imaš smrznuto povrće u zamrzivaču moraš da se dovijaš i da smisliš šta bi napravio sa tim istim povrćem, a da nije samo obično skuvano. E, pa ja sam se dosetila ovih burgera, i znate šta, odlični su. Pravila sam ih već nekoliko puta, sjajni su, preukusni i veoma kompaktni, me krune se, što bi se reklo. Mogu da se pripremaju za vreme posta ili oni koji su vegani.

Umesto jaja sam koristila vegansko jaje, odnosno mleveni lan, a pored carske mešavine u smesu ide i brašno od semena bundeve, brašno od susam, malo prezle i to je to..


Vegan burgeri od carske mešavine

Sastojci:
250 gr carske mešavine (skuvane)
1 vegansko jaje (supena kašika mlevenog lana sa 2,5 supene kašie vode)
50 gr smrznutog kukuruza, skuvanog 
3 supene kašine brašna od semena bundeve
1 supena kašika brašna od susama
2 do 3 supene kašike prezli
1 mala glavica crnog luka, sitno seckane
1 čen belog luka, sitno seckan
so, biber po ukusu
1/4 kafene kašičice sumaka


Vegan burgeri od carske mešavine

Priprema:
Skuvanu carsku mešavinu i kukuru ohladiti i izblendirati u secku i sipati u posudu.
Zatim dodati seckan crni i beli luk, vegansko jaje i sve promešati. Zatim dodati oba brašna i prezlu, so, biber i sumak sve opet promešati i formirati burgere. U tiganj sipati malo ulja, zagrejati ga i peći burgere dok ne dobiju zlatnu boju sa obe strane. Služiti uz salatu. 

Vegan burgeri od carske mešavine


Нема коментара:

Постави коментар