среда, 3. март 2021.

Špagete carbonara


Špagete carbonara

Carbonara je jedno vrlo jednostavno jelo od testenine koje je dosta rasprostranjeno i omiljeno među gurmanima. Recept naravno potiče iz Italije, iz okoline Rima, a pravi se koristeći jaja, tvrdi sir, slanina i biber, a jelo je sa ovim nazivom nastalo sredinom 20. veka. Od sireva se koriste parmezan ili pekorino ili oba, a od testenine najčešće špagete. Ono što ja dodam jeste malo pavlake i koristim žumance i to je to, sos je odličan, a naravno što je slaninica bolje dimljena to će sos biti ukusniji, a što se tiče parmezana, ja kupujem u komandu pa ga rendam pre služenja i to je moj topli savet jer je tako mnogo ukusniji.

Pored ovog, može vam se dopasti i...

Špagete carbonara

Sastojci:
200 grama špageta
voda za kuvanje testenine
100 gr mesnate slanine, sitno seckane
2 kašike maslinovog ulja
2 žumanceta
2 dl kisele pavlake
2 čena belog luka, sitno seckanog
so, biber,
seckani peršun, pola vezice
50 gr rendanog parmezana

Špagete carbonara

Priprema:
Testeninu skuvati u vodi bez ulja prema uputstvu proizvođača (ja koristim Barilla, i jako sam zadovoljna), procediti i ostaviti sa strane.
U međuvremenu, na maslinovom ulju propržiti slaninicu da bude hrskava, zatim dodati beli luk i još malo propržiti. U posebnoj posudi umutiti žumanca, pavlaku, pola parmezana i peršun i so i biber i dodati slaninici i belom luku i kuvati sve sastojke da se lepo sjedine oko 2 minuta. Zatim dodati špagete i sve pomešati i služiti uz dodatno posipanje peršuna i paremezana. Služiti toplo!

Špagete carbonara


Нема коментара:

Постави коментар