четвртак, 22. март 2018.

Posna "ruska" na moj način

Posna "ruska" na moj način

Doručak predstavlja prvi obrok u toku dana i preduslov za njegov dobar početak. Razmišljajući šta bih mogla novo da smislim u dane posta, pade mi na pamet ruska salata. Obzirom da volim kikiriki, a i da Thomy pravi sada divan posni majonez, nastao je ovaj divni recept koji osim mene, vole svi ukućani i rado i često ga pravimo, te se nadam da će se i vama dopasti. Osim ukusa, ova posna salata nas svojim bojama podseća na proleće. Može da se služi za doručak, večeru i naravno nezaobilazna je i za slave.

Pored ovog, mogu vam se dopasti i sledeće posne salate i namazi:
Posna "ruska" na moj način

Sastojci:
200 grama mešavine za rusku salatu
200 grama kukuruza šećerca
50 grama krupno mlevenog kikirikija (u avanu ili vrlo kratko u blenderu)
5 do 6 konišona (naravno, možete dodati manje ili više, već prema želji)
100 grama posnog majoneza (Thomy, odličan je)
so, biber po ukusu

Posna "ruska" na moj način


Priprema:
Mešavinu za rusku salatu i kukuruz skuvati, procediti i ohladiti. Pomešati sa krupnije mlevenim kikirikijem, sitno iseckanim krastavcima i majonezom. Promešati i začiniti solju i biberom. Služiti uz tostirani hleb, rotkvice, mladi luk, zelenu salatu, i već po želji.

Napomena:
Ukoliko želite mrsnu verziju ovog recepta, umesto posnog majoneza, stavite onaj koji sadrži jaja.  


Posna "ruska" na moj način




Нема коментара:

Постави коментар