среда, 12. октобар 2022.

Mini pica pužići sa pestom


Mini pica pužići sa pestom

Ove mini pica pužići se super brzo prave jer sam koristila gotovo sveže testo za picu iz Lidla. Naravno, umesto gotovog možete napraviti svoje testo, ali ukoliko želite brz doručak, užinu, večeru, ovaj recept je idealan za vas. Za premaz sam koristila pesto sos, a kao sir sam koristila grčki manuri, ali umesto njega možete slobodno staviti grčku fetu. Moram vam reći da je ukus božanstven! 

Mini pica pužići sa pestom

Pored ovog, mogu vam se dopasti i:

Mini pica pužići sa pestom

Sastojci:
Gotovo testo za pizu (iz Lidla)
2 - 3 supene kašike pesta
100 gr manuri ili feta sira (izdrobljenog)
2 listića carskog sira (iseckanog na kockice)
2 supene kašike kečapa
1 supena kašika maslinovog ulja

Mini pica pužići sa pestom

Priprema:
Zagrejte pećnicu na 200 C. Testo za picu stavite na tepsiju na koju ste prethodno staviti papir za pečenje i razvucite ga i premažite s pesto sosom. Na pesto sos izdrobite manuri ili feta sir i rasporedite kockice sira. Prelijte sa malo kečapa i urolajte testo u rolat, a zatim secite na krugove debljine oko 1,5 cm i ređajte na tepsiju. Premažite četkicom sa malo maslinovog ulja i stavite u pećnicu da se peče oko 10 do 15 minuta, odnosno dok pužići ne porumene.

Prijatno!

Mini pica pužići sa pestom

Napomena: Tacna je hand made by me. Ukoliko želite da poručite svoj primerak, pišite mi na shadzi67@gmail.com.

Нема коментара:

Постави коментар