субота, 4. март 2023.

Veganski urnebes


Veganski urnebes

Post je počeo, a to znači samo jedno, biti kreativan u kuhinji kad su posna jela u pitanju. A kreativnosti mi, mislim, ne manjka, pa sam tako došla na ideju da napravim ovaj preukusni veganski urnebes. Koristila sam Viofast beli sir koji je idealan za ovakva jela, a koristila sam ga i u drugim kombinacijama. Pored Viofast sira dodala sam masilnovo ulje, malo vode, beli luk, alevu i tucanu papriku i začinila i to je to. Ukus je fantastičan, a odlično ide sa tostom ili nekim finim slanim grisinama, kao što sam ih ja koristila. 

Veganski urnebes

A pored ovog, možete probati još posnih namaza:

Veganski urnebes

Sastojci:
100 gr Vifast belog sira
2 supene kašike maslinovog ulja
1-2 supene kašike vode
2 čena belog luka
1 ravna kafena kašičica aleve paprike
pola kašičice chili flakes papričica ili tucane ljute
so po ukusu

Veganski urnebes


Priprema:
Sve sastojke sipati u blender ili secka i sve dobro izblendirati dok se ne dobije fina i kremasta maza odnosno naziv i služiti uz slane krekere, štapiće ili tost hleb. Prijatno!

Veganski urnebes

Нема коментара:

Постави коментар