субота, 27. јул 2024.

Sataraš sa heljdom i feta sirom


Sataraš sa heljdom i feta sirom

Leto je pravo vreme za uživanje u svežim paprikama i paradajzu, koji su tada najukusniji i najdostupniji. Inspiraciju za ovaj recept sam pronašla u tradicionalnom satarašu, ali sam odlučila da ga malo izmenim i "obogatim" heljdom. Prvo sam skuvala heljdu u povrtnom bujonu kako bi dobila bogatiji ukus. Zatim sam upržila luk, papriku i paradajz, i sve to povezala sa heljdom. Na kraju sam dodala svež peršun, začinila po ukusu i poslužila sa fetom. Rezultat je zdrav i ukusan obrok koji će vas oduševiti!

Sataraš sa heljdom i feta sirom

Za još recepata za variva, pogledajte i:

Sataraš sa heljdom i feta sirom

Sastojci (za dve osobe):
2 supene kašike maslinovog ulja
3 glavice crnog luka
1/2 glavice belog luka koji je prethodno ispečen u rerni
3 paprike
‚/2 ljute papričice (može i cela ako nije mnogo ljuta)
1 veliki paradajz ili dva do tri manja
so i sveže mleveni biber po ukusu
1 ravna kašika šećera
1/2 veze svežeg peršuna
50 gr fete (original grčke)
100 gr pečene heljde
oko 2 dl vode
pola kocke za povrtni bujon (organske)

Sataraš sa heljdom i feta sirom

Priprema:
U šerpici zgrejati vodu do ključanja i dodati kocku za supu i prethodno dobro opranu helju i kuvati oko 10 tak minuta, dok heljda ne upije vodu i ostaviti poklopljeno.
U tiganju zagrejati ulje na srednjoj temperaturi i dodati iscekan luk i beli luk i dinstati dok se dobro ne udinsta, zatim dodati seckanu papriku i ljutu papričicu i opet dinstati dok se dobro ne uprži, posoliti i pobiberiti i promešati. Dodati seckan paradajz i šećer i opet dinstati nekih 10 minuta, zatim dodati heljdu i peršun i sve lepo promešati i začiniti ukoliko je potrebno i služiti sa posutim feta sirom. 
Prijatno!
Činija je mojih ruku delo. Za porudžbine, pišite na shadzi67@gmail.com.

Sataraš sa heljdom i feta sirom

Нема коментара:

Постави коментар