понедељак, 15. новембар 2021.

Pljeskavice od bele zeleni


Pljeskavice od bele zeleni 

Da li se i vama dešava da kad skuvate supu, i procedite je, da vam ostane bela zelen sa  kojom ne znate šta ćete. Ja sam se dosetila šta ću sa njom, i moram da vam kažem da je recept odličan i da su pljeskavice zaista fantastične i ukusne, a što je najvažnije hranu nismo bacili. Koristila sam peršunov koren, celer i krompir iz supe i dodala sam jaje i brašno i mrvice i to je to u principu, i odlično idu sa salatom od ajsber salate i paradajza i mladog luka.


Pljeskavice od bele zeleni 

A pored ovog, može vam se dopasti i ovi recepti za ćuftice od mesa ili povrća:

Pljeskavice od bele zeleni 

Sastojci:
2 velika peršunova korena iz supe
1 manji krompir kuvan iz supe
1 manji kuvan celer iz supe
2 supene kašike mleka
1 jaje
4 supene kašike mrvica
3 supene kašike brašna
so, biber po ukusu
nekoliko grančica peršunovog lista, svežeg, sitno seckanog
mrvice hlebne za valjanje pljeskavica
maslinovo ulje od komine i puter za prženje

Pljeskavice od bele zeleni 

Priprema:
Peršunov koren, krompir i celer iznječiti viljuškom ili gnječilicom za krompir sipati mleko, 1 jaje i sve promešati. Dodati hlebne mrvice i brašno po potrebi da bi se dobila fina gustina kako se pljeskavice ne bi raspale. Kašikom za sladoled uzimati smesu i formirat u pljeskavice koje ćete uvaljati u mrvice i staviti u tiganj i peći na srednjoj vatri. Služiti us ajsber salatu sa čeri paradajzom i mladim lukom.

Prijatno!

Napomena: Količinu i sastojke možete menjati i koristiti one koje ste stavili u supu.

Činije i tanjiri made by me, više na Instagram stranici @studio_grncarije_tri. Ukoliko biste voleli i vi da imate ovakav tanjir ili činijicu, slobodno mi pišite ili me kontaktirajte. 

Pljeskavice od bele zeleni 

Нема коментара:

Постави коментар