недеља, 24. јануар 2021.

Vekna od mlevenog mesa na moj način

Vekna od mlevenog mesa na moj način


Mleveno meso je idealno za pravljenje raznih zanimljivih recepata. Sa njim možete baš svašta, da pravite musaku, ćufte, punite povrće, da ga stavite u sos za pastu, kombinacija je bezbroj. Predlog za ovaj put je ova fina vekna od mesa sa prizvukom grčke jer sam u nju stavila origano, malo cimeta i nane. Jako je ukusna i fina i često je pravimo, a može se jesti i zimi i leti, nije teška za pravljenje a ni za jelo. Sve što treba da uradite jeste da pomešate sve namirnice, stavite veknu u kalup za hleb i ispečete je i služite uz neku finu laganu i neutralnu salatu. 

Pored ovog, na blogu ima još recepata sa mlevecnim mesom, te predlažem neke od njih:


Vekna od mlevenog mesa na moj način


Sastojci:
400 gr junećeg mlevenog mesa
1 jaje
2 čena belog luka sitno seckana
1 glavica crvenog luka, sitno seckana
1 ravna kašičica origana, suvog
1/8 kašičice cimeta
1 ravna kašičica nane, suve
1 ravna kašičica peršuna, svežeg, seckanog sitno
4 parčeta tost hleba potopljenih u 1 dl toplog mleka
so, biber
80 gr edamera rendanog

Vekna od mlevenog mesa na moj način

Priprema:
U posudu staviti mleveno meso, a zatim i ostale sastojke, i sve dobro sjediniti rukom. Smesu staviti u kalup pravougaoni za hleb koji ste prethodno obložili papirom za pečenje. Kalup sa smesom staiti u prethodno zagrejanu pećnicu na 180 C i peći oko 30 minuta odnosno dok ne dobije finu zlatnu boju. Izvaditi i posuti rendanim edamerom i zapeći još 5 do 10 minuta. 


Vekna od mlevenog mesa na moj način

Нема коментара:

Постави коментар